دلکده

اگر پیاده هم شده سفر کن ، در ماندن می پوسی

دلکده

اگر پیاده هم شده سفر کن ، در ماندن می پوسی

گلاب به رویتان!

حالت تهوع دارم!

دلم میخواهد انگشتم را در حلقم فرو کنم تا بالا بیاورم تمام این دانسته های متعفن را...دانسته هایی که نه هضم میشوند و نه دفع.....مثل ماری که تازه شکارش را بلعیده باشد،دارم به خودم میپیچم....اما تنها چیزی که میشنوم صدای خرد شدن استخوانهای خوش باوریست....صدایی در سرم میخواند...بلندتر و بلندتر میشود..."دلا خو کن به تنهایی،که از تن ها بلا خیزد"....!



پ.ن: باور کردم گاهی ندانستن بهتر از دانستن است...

نظرات 25 + ارسال نظر
لاهیگ پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:06 http://laahig.blogfa.com

الهه عزیزم٫
بارها رسیدم به همون جمله ی ب. ن نوشتت و اینکه تنهایی بهتره انگاری.

بعضی اوقات فکر میکنم سر ماهایی که با دنیای وحشتناکه بزرگتر ها نمیتونیم کنار بیایم٫ چی میاد؟ وقتی دیگه جایی واسه ی باورهامون٫ که به خوش باوری تعبیر میشه نیست.
دنیای بزرگتر ها میدانه بازیه. برنده و بازنده داره. چیزی که واسه من بی معنیه٫ واسه همینم سخته اگه قواعد بازیشون رو ندونیم.

اما چاره ای هم نیست. انگاری باید بزرگ شیم دوستم. منکه فکر میکنم اگه دست هم رو بگیریم ٫ شاید بشه از این راه هم به سلامت گذر کنیم.

لاهیگ جونم....
اون صدا فقط توی سر من تکرار میشه ولی من همیشه باهاش جنگیدم...هرچند خیلی وقتا از اطرافیان خیری ندیدم اما راضی به تنها موندن و تنها گذاشتن آدمها نیستم....

بهنام پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:24 http://www.delnevesht2011.bogfa.com

سلااااااااااااام
خب منم گاهی وقتا چنین دعایی میکنم ولی نمیدونم درسته یا نه.... شاید ندونستن و مثل نفهم ها زندگی کردن هم چنان خوب نباشه...
حرفم اینه که ترجیح میدم بدونم و رنج بکشم تا اینکه ندونم! خب شاید اینم یه نوع دیوونگی باشه!

سلام بهنام جان...
این ندونستنی که من ازش حرف زدم چیزی نیست که با دونستنش بار مثبتی به زندگیت اضافه شه...حتی به معنی آگاهی هم نیست...دونستنش باعث رنجه ولی نه رنجی که بزرگت کنه...این دونستن به هیچ دردی نمیخوره جز دق کردن!

دلارام پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:01

همیشه همه دانسته ها قشنگ نیستن . مثل زندگی که همیشه روی خوش نداره ، مثل آدمها که گاهی دورو میشوند و چند رنگ .
امیدوارم آرامش توی دلت خونه کنه واسه همیشه و ترکت نکنه .

آخ از این آدمای چند رنگ....
مرسی آروم دل....امیدوارم همه به آرامش برسن....

علیرضا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:07 http://yek2se.blogsky.com/

هرچی که هست
امیدوارممم خوب و خوش تموم بشه
و دوباره حس لبخند برگرده به خونه ی دلت ...
انشالا !

مررررررررسی علیرضا جان...انشاءالله

علیرضا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:11 http://yek2se.blogsky.com/

دونستن بعضی چیزا حس خفگی به انسان میده ... وقتی کاری ازت برنمیاد ...
کاش این حس خفگی بره سراغ اونایی که اون بالاها پشت میز نشستن و فکرشون فقط پی پولاشونه و قدرت و مقامشون ...

آره...خفگی کلمهٔ مناسبیه....
اونا میدونن و هیچیشون نمیشه....

لاهیگ پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:20 http://laahig.blogfa.com

میفهمم چی میگی مادر (وقتی لاهیگ مامان میشود

فقط از ته دل میخوام که همه ی زندگیت پر از رنگ شادی باشه مهربونم

مرررسی عزیزم....
به خاطر خودم غمگین نیستم لاهیگ...غصه م به خاطر آدمای دیگه ست....
بازم ممنونتم عزیز دلم

مامانگار پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:36

...سلام الهه جانم....
...نمیدونم چرا پست قبلیت رو اصلا ندیده بودم !...
...امیدوارم که از پس همه این دانستن ها و ندانستن ها..همه این بالاآوردن ها و بلعیدن ها..رسیدن به آگاهی ناب و بالاتری وجود داشته باشه که جواب درونی و روشنی به همه ابهاماتمون بده !...امیدوارم..
...دلشاد و پرانرژی باشی گلکم...

سلام مامانگار مهربونمممم....
آخه گودر قاطی کرده...اسمم بالا نمیاد تو لیست گودری...
اگر این دونسته ها مربوط به خودم بود میتونستم ازشون واسه راهم استفاده کنم....اما مربوط به من نیستن...فقط غمگین میکنن منو و کاری هم ازم برنمیاد.....
مررررسی مامان مهربونم....شما هم دل شاد و لب خندون داشته باشین همیشه

کلاسور پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:39 http://celasor.persianblog.ir

سعی کن که اینجور چیزها رو قورت ندی !!!! خوب نیست. اگر هم قورت دادی سریع هضمش کن ! انشاله که هضم بشه

هضم نمیشه از بس ثقیله لامصب!سعی میکنم یه جوری بالا بیارمش که هیچ جا رو به گند نکشه!این بهترین کاره!

نیمه جدی جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:04 http://nimejedi.blogsky.com

عزیزم... الهه جان...
خب من الان چی باید بگم؟ یا اصلا چی میتونم بگم؟

هیچی عزیزم...یه دنیا هم ممنون که تحمل کردی و خوندی هذیونگوییهای منو

الهام جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:11 http://sampad82.blogfa.com

تو این وقتا باید خودتو بزنی به نفهمی...اونقدر تو این نفهمیه خودت میمونی تا واقعا دیگه خیلی چیزا رو نمیفهمی...واست مهم نیس دیگه چه اتفاقی میوفته
آدم اونقدر غصه داره که نمیتونه غصه های بقیه رو ببینه...وقتی بقیه رو میبینه از خودش یادش میره
از ناشکریش حالش به هم میخوره
پس باید سعی کنه ببینه و نفهمه!!
چقد شر و ور گفتم!
سلام الا جوووووووووووووونم...من هنوز خونه نیومدماااااا:*

سلاااااااااااام عزیز دلم...ایشالا که داره بهت خوش میگذره.....

قضیهٔ من معکوسه الهام!من غم دیگران رو میبینم کلا درد خودم یادم میره...بعضی غما سنگینه خیلی....

وانیا جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:28

سلام الی جونم
منم دارم بالا میارم روی این دنیا و بعضب آدمای مزخرفش

سلام آجی بزرگه....
من تو خلوت خودم بالا میارم...تنهایی...دوست ندارم حال کسی رو بد کنم...یا جایی رو کثیف کنم.....

فلوت زن جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 http://flutezan.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم.

بهت حق می دم حالت تهوع داشته باشی ، که بخوای بالا بیاری ! گاهی وقت ها دور و برمون اتفاقاتی می افته که حتی اگه مربوط به ما هم نباشه ، نمی شه راحت ازشون گذشت ، نمی شه بی خیالشون شد و هر کاری هم می کنی ذهنت رو درگیرشون نکنی و از فک کردن بهشون فرار کنی ، نمی شه که نمیشه ، بیشتر و شدیدتر درگیرشون می شی و ناخواسته رووشون تمرکز می کنی ! اونقدر که یه درد می شن برات ، یه درد ِ دیگه روو دردات !

همیشه می گفتم خوش به حال آدم های بی خیال که هیچچی ذهنشون رو درگیر نمی کنه و هر قدر هم بی خیال تر و راحت ترن و چیزهایی که برای من مهم هستن برای اونا ذره ای اهمیت نداره ، تازه خوش ترن و درد و رنج کمتری هم دارن ، اما استادم می گفت تا درد و رنج نکشی که معنای زندگی رو نمی فهمی ، قدر شادی و آرامش رو نمی دونی ، اونی که سرخوش و بی خیاله هیچوقت معنای حقیقی ِ زندگی رو درک نمی کنه ! هیچوقت به عمق ِ زندگی پی نمی بره ! واقعاً دلت می خواد جای اون باشی ؟
سوالش تکونم داد ! هر چی فک کردم دیدم نه ! با وجود تمام رنج ها و دردها ، هیچوقت حاضر نیستم تا این حد بی خیال و سرخوش زندگی کنم طوری که گاهی با این بی خیالی هام باعث آزار دیگران بشم و نفهمم !

مواظب خودت و قلب مهربون و روح حساست باش الهه ی زیبائی و عشق !

سلاااااااااااااااااااااااااام حنانهٔ من......
کامنتت خیلی خوب بود حنانه...خیلی...هیچی نمیگم...گفتنیا رو گفتی...
مرسی عزیز دلم....تو هم مراقب خودت و روح پاکت باش همزاد

فاطمه (شمیم یار جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54

سلاممم الهه جانم
می دونی منم این روزا همش حس می کنم یه چیزی
خیلی جای خالیش حس میشه ..انگار همه سرگشته ایم و ناباور از این همه کمرنگ شدن انسانیت به بها و یهانه های ناچیز...منم گاهی خیلی دلم تنگه...
ولی با خودم تکرار می کنم در لابلای بلبشو های ذهنم
که هنوز جهان کاملا خالی نشده از آدمیت..شاید همین قدری کمک باشه برای جمع و جور کردن خودم..
و من خیلی وقته به این نتیجه رسیدم الهه عزیزم هر
مفهومی که بیشتر از بقیه با جانت آمیخته شود یک دنیا بر
غم هایت هم افزوده خواهد شد..و لیکن باز هم ترجیح
می دهم بیشتر بدانم..
برات آرامش آرزو می کنم عزیز جان


سلام فاطمهٔ مهربونم....
آره...ناباورم...ناباوریم....
جهان خالی از آدمیت نیست....هنوز هم هستن اونایی که بشه به امید بودنشون نفس کشید...که حکم نامردمی رو باطل میکنن.....
مرررسی فاطمه جونم...دلت آروم عزیز دلم

آوا جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:24

ندانستن ٍ بعضی چیزها واقعا خیلی
خیلی بهتر از دانستن ٍ آن هاست
بالا بیاورید و بریزید دور بانوی
من....واگر باری دیگر حتی
ازچندصدکیلومتری بویش
به مشامتان خوردسعی
بفرمایید از آن حوالی
ممنوعه رد نشویدکه
دیگر نیازی به بالا
آوردن نباشد..
شاد باشید..
یاحق...

بالا آوردمش..خلاص...ولی یادم میمونه طعم مزخرفش رو....و بهتره که یادم بمونه........

کیانا جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

حالم از خیلی چیزا داره بهم میخوره ...از خودم ...دونسته هام ... ندونسته هام ...
دارم له میشم ...نمیدونم خودم دارم دور خودم میپیچم و خفه میکنم یا ...

اون صدا تو سر منم هس ... میخام تنها باشم ... دور از همه ادمایی که بودنشون آزارم میده ...

قبلن تنهایی ازارم میداد و حالا همه چی برعکس شده ...

تنهایی های کوتاه مدت خوبه....کوتاه مدت و اختیاری...برای آروم شدن....برای فکر کردن.......
امیدوارم دل تو هم آروم بشه کیانای گلم....نبینم غصه تو عزیزم

تیراژه (مهرداد) جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 http://www.teerajeh.persianblog.ir

ایشالا اگه سختی ای برات پیش اومده به زودی به دست فراموشی سپرده بشه

ممنون مهرداد عزیز...ممنون

رها بانو جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:35 http://rahabanoo.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااام الهه جوووووووونم

کاملاً درکت می کنم و می فهمم چی میگی و چه حسی داری !
دل و رودهء ذهنم دیگه داره میترکه از این اسپاسمهای ناگهانیه مزخرفی که به واسطهء بعضی آدمها و اتفاقات آلرژی زا گریبانش رو میگیره ! دیدی گاهی آدم دلش میخواد بالا بیاره ولی نمیتونه ؟! هر چی زور میزنه این معده هه انگار داره از جا کنده میشه ولی خبری نیست ! خیلی داغون کننده ست ! دیگه وای به وقتی که مغز دچار این حالت بشه ...

سلام عزیز دل من....
میدونم که درکم میکنی رها...میدونم.....
تو هم بالا بیار و خودت رو خلاص کن...نذار تو وجودت بگنده و وجودت رو هم آلوده کنه.......

محدثه جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:40 http://shekofe-baran.blogsky.com

واسه منم پیش اومده که رفتم دنبال چیزی که ازم پنهانش میکردنو بعد دونستنش با کلله خوردم زمین!
خیلی وقتا ندانستن بهتر از دانستن است...
اما خب ادم باید از این حات تهوع ها سریع رد شه،اما ته ذهنش یادش باشه

آره...مزۀ مزخرفش باید یادمون بمونه....واسه آینده لازمه!

دخترآبان جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:09 http://fmpr.blogsky.com

فقط امیدواریم زود این حالتت تموم شد چون بارها رسیدمم به اون پ . ن ... بارها ...

مرسی فریبا جونم...تموم شده...تهوعم تموم شده....ولی سخت بود بالا آوردنش!

فرشته جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:24 http://surusha.blogfa.com

هضم که عمرا بشه...

خیلی خوبه ندونستن....خیلی...

آره...عمرا هضم بشه!!!

دخترک زبون دراز جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:33 http://www.dokhtarezabonderaz.blogsky.com

سلام می دونم چی می خوام بگما ولی نمیدونم چه جوری بگم ولی بی خیال...
امیدوارم زوذتر این حال تهوع بی خیال تو بشه یا تو بی خیالش بشی

سلام عزیزم....
بی خیال هم شدیم ظاهراً....

فرزانه جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:06 http://www.boloure-roya.blogfa.com

همیشه با خودم میگم خوش به حال اونهایی که آدمهای خلاصی به نظر میرسن. کلا هر کی بیشتر بفهمه تو این دنیا بیشتر رنج میکشه.

هرکه بامش بیش،برفش بیشتر.....آره فرزانۀ عزیزم......

آرتا شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12

نمیدونم چقدرش مال منه. اما هست.میدونم که هستو چون چند روز پیش به زور بهت خوروندم! خدمم نگم میام تو خوابت !! از دست من خلاصی نداری انگار!

دیووووووووووووووووونه!اصلاً مربوط به تو نیست دختر!کجای دونسته های من از تو بده آخه؟!!!!!!اون چیزایی که ازشون حرف زدیم غصه داشت ولی حالت تهوع نداشت!تو عشقمی...شک داری؟!!!

افشانه شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 http://www.mahemehri.blogsky.com/

ولی ما برای این دانستن ها گاهی بهای سنگینی دادیم بهتره همیشه به یادمون و حتی جلوی چشم هامون باشن...

برای بعضی دونسته ها بهایی به جز اعتماد پرداخت نمیشه...اعتمادی که میشکنه....وقتی دونستیم دیگه باید یادمون باشه....ولی ندونستن گاهی بهتره.....

افروز شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27

خوبی الهه جون؟

خوبم افروز جان....خوب.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد