دلکده

اگر پیاده هم شده سفر کن ، در ماندن می پوسی

دلکده

اگر پیاده هم شده سفر کن ، در ماندن می پوسی

دلم تنگ تنگه....

دلتنگی علف هرزیست که در کسری از ثانیه،میتواند تمام وجود آدم را پر کند...در دلهای غریب شروع به روییدن میکند و وقتی اولین جوانه سر از دل برآورد،دیگر هیچ داسی یارای وجین کردنش را ندارد...هیچ سمی قادر به خشکاندنش نیست...هیچ علاجی ندارد مگر آنکه همان کسی را که دلتنگش هستی در آغوش بگیری...نبضش را نزدیک نبضت حس کنی...نه تنها مشامت،که همهٔ وجودت را از عطرش پر کنی...آنوقت آن علفهای هرز که تمام وجودت را اشغال کرده اند،مثل گیاهان آفتاب سوخته خشک میشوند و با یک نسیم از صفحهٔ وجودت محو میگردند.....

کار من از آن علفهای هرز گذشته...دلتنگی ام تبدیل به درختی تناور شده که در تمام جانم ریشه دوانده...درخت دلتنگی من،نهالی سست و کوچک بود...آنقدر خاک غریب دلم برایش مناسب بود که روز به روز بیشتر قد کشید و ریشه هایش محکمتر شد....

دلتنگم...دلتنگ روزهای رفته...آدمهای رفته...احساسات از دست رفته...

دلتنگ آنها که دورند اما یادشان با من است...دلتنگ آنها که نزدیکند و انگار که نیستند...دلتنگ آنها که هستند و تمرین میکنند نبودن را...

دلتنگ خاطرات خوشم...آن خاطراتی که تکرار شدنی نیستند...دلتنگ همان طعمی که روزهایم داشتند و دیگر ندارند...

این روزها هم میتوان خوش بود....که هستم...که وانمود میکنم که هستم...اما حال کسی را دارم که طعم لقمه ای ساده زیر دندانش مانده باشد و بهترین غذاهای دنیا را هم که به او بچشانند،باز هم همان لقمهٔ ساده را طلب کند و چشم دلش دنبال عطر و بوی آن بدود...

الهی که ریشه ات بخشکد دلتنگی....


+گوش کردن به این آهنگ هم خالی از لطف نیست....


نظرات 12 + ارسال نظر
فرشته شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:18 http://www.sursha.blogfa.com

دلتنگیهای آدمی را باد ترانه ای میخواند....

کاش باد میومد میبرد این دلتنگیا رو....

هاله بانو یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 http://halehsadeghi.blogsky.com/

دلم تنگه از این روزهای بی امید
از این شبگردی های خسته و مایوس
از این تکرار بیهوده دلم تنگه
همیشه یک غم و یک درد و یک کابوس ...

آخ هاله...

گــل گیســـو یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 http://gol-gisoo.blogsky.com/

آخ الهه...
الهه...
...

جون دلم
تو اینجوری نباش....کاش هیچکس اینجوری دلتنگ نباشه....

آناهیتا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:28

این تعریف هات با فطرت آدمی زاد هماهنگه
واسه همین به دل می شینه
چون همه ی ما یه روز این حس و با تمام وجودمون تجربه کردیم...
آمین برای دعای قشنگت...به وسعت دل های دریایی...

مرسی آنا جان....مخصوصاً برای آمینت....

آذرنوش یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:32 http://azar-noosh.blogsky.com

الهیییییییییی ...
دلتنگ آنها که نزدیکند وانگار نیستند...آره الهه آدم از همین زورش میاد کنارت باشند و...

دقیــــــقاً!

مریم نگار(مامانگار) یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:51

..نبینم دلتنگیات..و دلتنگیامونو الهه جانم...
..قایمش نکن...بیرونش بریز...روونه اش کن..تا بره...تا وجودت رو پر نکنه...
...یکم نبودنت بین دوستای مجازی هم تاثیر داشته عزیزم..
...دعامیکنم...ریشه کن بشه دلتنگیات..

قربونتون برم مامانم....به خدا منم دلم نمیخواد دلتنگی کسی رو ببینم...
بعضی وقتا آدم مجبوره قایمش کنه...گاهی هم فرقی نمیکنه..بیرون هم که بریزیش،باز کسی نمیفهمه...واسه همین نوشتمش..دیگه داشت خفه م میکرد...
مطمئناً تاثیر داشته....
مرررسی...دوستتون دارم...

فاطمه شمیم یار یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:03

سلامم الهه جانم
دلتنگی سخته..چه دور چه نزدیک...ولی حق با توئه نزدیک سخت تره...
آمین نازنین آمین..

سلام عزیز دلم
آره سخته فاطمه...خیلی سخته......
فدای تو....مرسی

نرجس یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:39 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیز . امان از دلتنگی ها ...

سلام آجی جان...
امان....

سایه یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:39 http://shadowplay.blogsky.com/

روزی چند بار این آهنگ معین و گوش می دم خیلی قشنگ خونده ..

دلتنگ نباش خانوم

سلام !

آره...کلاً تو صداش یه چیزی هست،مثل یه بغض فروخورده که آدم رو میکشه......
دارم تلاش میکنم...الان خیلی بهترم....
سلام به روی ماهت

دل آرام دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:40 http://delaramam.blogsky.com/

الهه منم دلم تنگه ... برای خیلی ها ...
من از الفبای دلتنگی بیزارم : ف ا ص ل ه ...

الهی قربون دل تنگت برم من.....
دلی......
ای داد از این فاصله ها........

بتوچه دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 http://nemigam ,, dost nadaram kasi bedone ,./

بیخیال ../

چشم!

نمی گم چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:25

اسمت چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد