دلکده

اگر پیاده هم شده سفر کن ، در ماندن می پوسی

دلکده

اگر پیاده هم شده سفر کن ، در ماندن می پوسی

عید اومد...بهار اومد...


تمام سال 91 یک طرف...این اسفند عزیز و دوست داشتنی، یک طرف دیگر...نه اینکه همیشه طرفدار اسفند ماه بوده باشم ها...نه...اما این سالی که گذشت و حالا دارد نفسهای آخرش را میکشد و چیزی تا تمام شدنش نمانده، جالب شروع نشد و جالب هم ادامه پیدا نکرد...در اولین نگاه، با خودم میگویم خیلی زود گذشت...اما بعد که به حال و روز خودم در این سال فکر میکنم، وقتی یادم می آید که چه جهنمی را از سر گذراندم، وقتی به روزهای سیاه و تاریکش فکر میکنم، حس میکنم این سال، قرنها طول کشیده...اما این اسفند ماه عزیز، آبروی یازده ماه دیگر سال را یکجا خرید...کاری کرد که تلخی های قبل برایم کمرنگ شوند....اصلاً همیشه همینطور است...خصلت آدمیزاد این است که اتفاقات نزدیکتر به خودش را بزرگتر و پر رنگ تر میبیند و اتفاقات دورتر و قدیمی تر را، محو تر...چه بهتر که اتفاقات خوب، نزدیکتر باشند و اتفاقات بد، دور و قدیمی...یک پایان شیرین، بعد از یک راه طولانی و سخت میچسبد...با یک پایان خوب، انگار تمام خارهای راه و زخمهای ما، کمرنگ و کم درد میشوند...نه اینکه یادم برود چه بر من گذشت...اما میتوانم بدیهای امسال را به خوبی این آخرین ماهش ببخشم...البته که سال 91 خودش هم میداند، بخشیدن به معنی فراموش کردن نیست...بگذریم...داشتم از اسفند ماه میگفتم...اسفند ماه پر بود از خبرهای خوب، سورپرایزهای هیجان انگیز، دوستی های ناب...اسفند ماه، ماهی بود که من به نتیجهٔ یک سری از تلاشهایم رسیدم...ماهی بود پر از کار و خستگی شیرین آن...ماهی بود پر از تغییر و تحول...چه در درون من، چه در محیط اطرافم...زمستان، فصل بهتری بود نسبت به فصلهای دیگر امسال...و حالا زمستانی که هیچ چیزش شبیه به زمستان نبود، دارد تمام میشود...نوروز نزدیک است و این اولین سالیست که من دغدغهٔ درس و کار را ندارم در شروع سال...

الهی که سال جدید، برای همه، سالی پر از برکت و نعمت، عشق و دوستی، شادی و خوشبختی باشد...الهی که همهٔ ما در سال 92، به معنای واقعی احساس زنده بودن و زندگی کردن را تجربه کنیم...الهی که دلهایمان پر از محبت باشد و زندگیهایمان پر از برکت عشق...الهی که سفره ها پر از نعمت باشند و سرها پر از اندیشه های نیک...الهی که تن ها سالم باشند و روح و روان ها آرام و شاد...الهی که اوضاع و احوالمان، به بهترین شکل تغییر کند و خودمان به بهترین نحو، متحول شویم...و مهمتر از همه، الهی که حضور خدا را در لحظه لحظه هایمان حس کنیم...

بهترین ها را برایتان از خدا میخواهم...سال نویتان پیشاپیش مبارک

نظرات 31 + ارسال نظر
جعفری نژاد یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11

سالت خوب باشه، حالت خوب باشه، احوالت خوب باشه خواهر جان

بهترین ها هم لیاقت خودته...

مرررسی خان داداش...
بی اغراق و از ته دل میگم محمد جان، وقتی حال آدمهای اطرافم و مخصوصاً اونهایی که دوستشون دارم خوب باشه، حال منم خوبه...
بهترینها لیاقت دوستای خوبی مثل شماست....

m_barani یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:12

سلام الهه ی مهریانی..سلام ...

سلام به روی ماهت عزیزم...

ف رزانه یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:49

سلام

بخاطر حس قشنگی که این پست داشت و بخاطر این دعاهای قشنگتون و به احترام قلم پر احساستون روشن شدم

واسه دعاها الهی آمین

انشاا... واسه شما هم در سال جدید بهترین ها اتفاق بیفته الهه ی عزیز

سلام عزیزم
لطف داری خانومی...خوش اومدی و خوشحالم که روشن شدی...دلت روشن باشه...
مررررسی...سال خوب و قشنگی داشته باشی

مریم انصاری یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:17

امیدوارم امسال، اتفاق های خوشحال کننده، از جایی که حتی گمانش رو نمی بَری، برات بیفته.

امیدوارم دستت همیشه در دست خدا باشه و آنی و لحظه ای به حال خودت نذاره.

پیش پیش، سال نوی شما هم مبارک.

مرررسی مریم جان...
دعای دومت دعای شب و روز منه....
با تموم دلم میگم الهی آمین...

فرزانه یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:20 http://www.boloure-roya.blogfa.com

میگم الهه جان بابک واقعا درست گفت که باید کشیش بشی ها هر چی الهی بود که گفتی پس ما چی بنویسیم آخه؟ یه کمی مراعات کن عزیز من نمیشه که همه آرزوهای خوب رو شما بنویسی و بخوای که جانم
امیدوارم که کل سال 92 به اندازه اسفندماه 91 برایت خوب باشه. (آیکون گل و بوسه)

عزیزمممم...خب فرزانه جونم، دعای خیر که تکرارش اشکالی نداره...اصلاً میگن هرچی تعداد آدمهایی که یه دعای مشترک دارن بیشتر باشه، زودتر اجابت میشه...بعله اینقدر هم من رو تشویق نکنین که برم مادر روحانی شم! میرم ایتالیا هاااا
قربونت برم عزیز دلم...منم دلم میخواد تو سال جدید شادی رو از عمق چشمات بخونم فرزانه...یه سبد گل با یه عالمه بوس و قلب

سپیده یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:25 http://setaresepideashk.persianblog.ir/

الهی آمین ...

الهه جان سال نو پیشاپیش مبارک ... با آرزوی رسیدن به بهترینها

مرررسی سپیدهٔ مهربونم...هرچی آرزوی خوبه مال تو

اعظم یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:01

سلام علیک
میگم الهه این 91 هم پدرسوخته ای بودا،بلد بود چه جوری از دل ادما دربیاره،نه؟این ماه اسفندش داره جبران میکنه تمام بدیهای 11ماه گذشته رو
الهی سال 92 از همون یک فروردین تا 29 اسفندش پر از حس های خوب باشه برای همه،ای الهی که همه راضی باشن از تک تک روزهای سال 92شون،ای الهی که گل سرسبد سالهای زندگی همه مون همین 92 باشه. ای خدا....
این روزا با بهانه،بی بهانه از خدا درخواست کمک میکنم،هی دعا میکنم تو فلان چی کمکمون کن،تو بهمان چی کمکمون کن، اینقده میگم میگم که یادش بمونه.

سلام عزیز دلممم
آره...جبران کرد دیگه...میبخشیمش
الهــــــــی آمیـــــــــــن..بذار دعات رو تکمیل کنم...الهی که گل سرسبد سالهای زندگی همه مون "تا الان" همین 92 باشه "و سالهای بعدش هم هرکدوم از سال قبل بهتر باشن"....
خدا یادش میمونه...فقط بخواه و بسپر به خودش

آذرنوش یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:25 http://azar-noosh.blogsky.com

عیدت پیشاپیش مبارک باشه هم ماهیه عزیزه من

عزیز دلمی تو...مرررسی عزیزم

m_barani یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:01

الهی تمام غصه هایت یک طرف و دور ...و تمام شادیهایت نزدیک و زیاد...
الهی تمام لحظه هایت شروع و روشن و بهشت . ..و تمام روزهای سیاه و تاریکش خاموش و پاک و محو ...
الهی آبرویت همیشه پابرجا و و راههای خوشبختیت و شادیت کوتاه کوتاه ...
الهی که راههایت پر از گل های بی خار ...و اگر هم خاری بود لذت هایش دوچندان باشد و فقط باب این باشد که بدانی چشیدن طعم خوبی و شادی با سختی است و لذت رسیدن و خوشی را برایت دوچندان می کند...
الهی که همیشه به نتیجه تلاشهایت برسی که خواستن توانستن است هرچند سخت باشد و دیر....
الهی تغییر و تحولت به بهترین تغییر ها و حالها باشد که تمامش شکوفایی باشد و طراوت ....
الهی که دغدغه هایت فقط دغدغه مهر و محبت و شادی و خنده باشد....
الهی که بهترین ها در درونت اتفاقت بیافتد که سرچشمه ی همه ی خوبی ها در درون توست ...
الهی که سلامت باشی و سلامتی ببخشی به هر آنچه که با توست ....
و الهی که خدا همیشه و همه جا دست در دست تو باشد...
الهی که نعمت حلال و نعمت سلامتی و نعمت خدمت به خلق روزیت شود..
الهی که آنقدر خدا دلت را خوب کند که ببخشی و بگذری و شاد باشی ...


و در آخر ..الهی که الهه باشی و الهه بمانی و ...

آمـــــیــــــــــــن

مرررررسی عزیز دلم...مرسی رفیق...همهٔ این آرزوها در حق خودت اجابت میشه...اینو مطمئنم...دعا در حق دیگران باعث دو چندان اجابت شدنش برای خود آدم میشه....بابت همهٔ خوبیا و مهربونیات ممنونتم عزیزم

m_barani یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:04

ممنون از اینهمه دعای خوب ...
و الهی آمین ....

ممنون از تو و دعاهای محشرت...فرزانه جون بیاد ببینه کشیش تر از بنده هم وجود داره
مرسی عزیزم

احمد یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:52 http://serrema.persianblog.ir

اگر چه به گفته ی خودت ، سال 91 برات نه خوب شروع شد و نه خوب ادامه پیدا کرد ! اما خوشحالیم که داره خوب تموم میشه برات ...

امیدوارم همینجوری اسفند لحظاتت از سرما تهی بشه و پر بشه از لحظه های گرم بهاری . بر شما هم مبارک .شاد باشی

مرسی احمد عزیز...دلتون گرم و سرتون سلامت

فاطمه شمیم یار دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:34

سلامم الهه خوبم
از صمیم دلم خوشحالم که اسفند خوبی داشتی که سختی ها رو برات کمرنگ کرده..
آرزو می کنم در ادامه اسفند و در سال جدید هم روز های خوب و خوب تری داشته باشی و خودت و عزیزانت سالم و شاد باشین..

سلام مهربون من
قربون تو عزیز دلم...تو هم یکی از همون عزیزای من هستی...با همهٔ دلم میگم آمین...الهی که امسال سالی باشه که دلت آروم بگیره و بازم همهٔ حسهای مثبت دنیا تو دلت خونه کنن عزیزم....
دوستت دارمممم

مریم نگار(مامانگار دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:34

سلام الهه جانم
خوشحالم که اسفند خوبی داشتی...
الهی که سال آینده...هر لحظه اش برات پر از حس پرشور زندگی باشه...
مارو هم از دعای موقع تحویل سال فراموش نکن....
دلت شاد و غمت برباد.....

سام مامانم....
الهی آمین...مرررسی مامانم....به روی چشم...ایشالا که لایق باشم و دعاهام مستجاب بشه در حق شما عزیزای دلم....
قربون شما برم من...عاشقتونم

حرفخونه سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:32

الی جان...
پیشاپیش سال جدید رو میخوام بهت تبریک بگم عزیزم.
برات بهترین ها رو آرزو کنم.
آرامش و امنیت و اعتماد.
یه دل نرم که برات محکم بتپه و نفسی که به نفست بسته باشه.
مامان و بابا و برادر عزیزت هم ایشالا همیشه در کنارت باشن در نهایت سلامت و خوشی.
به قلبم میچسبونمت و میبوسمت الی نازنین موفرفری من.

عزیزممممممممممممم....
مررررسی رویای من...مرسی رفیق نازنینم....آرزوهات محشر بودن و دلم یه جوری شد...
منم برات دل خوش و زندگی امن و پر از شادی میخوام...با یه دنیا عشق و آرامش...و سلامتی برای خودت و عزیزانت....
منم میبوسمت عزیز دوست داشتنی...دوستت دارم بی نهایت

M_barani سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:39

سلام الهه مهربانی...
سال نو ..برایت پر خواهد بود از تازه گی ها و شادی ها و موفقیت ها و سلامتی ...انشاالله .
ما را نیز در آن لحظات ناب حول حالنا از دعای خیر فراموش مساز...
بهترین ها روزی ات .

سلام عزیزم
مرسی مهربون...انشاءالله که برای تو هم پر از شادی و خوشبختی و سلامتی باشه امسال...
قربون تو عزیز دلم...ممنونتم....برات بهترینا رو از خدا میخوام

@پسرونه@ چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 http://pesaroone.yzi.me/

سلام سلام
خوبید؟ خوشید؟
زندگی برای شما چطوره؟ اینقدری ازش توقع داشتید؟ راستی برای شما چه رنگه ؟ زندگیتون رو میگم... ایشالا بهاری باشه
.
.
.
سال نو که میومد یادمه چه ذوقو شوقی پیدا میکردیم.. دل توی دلمون نبود... چرا بعضی چیزای بچگی باید کم کم از بین بره؟
.
.
.
بهترین ها رو توی این سال خدا توی راه زندگیتون به شما نشون بده
از زندگی لذت ببرید
.
.
حق نگه دارتون

سلام
مرسی...شکر خدا
هنوزم میشه بچگونه شاد بود...یه کم فقط باید بیخیال باشیم...همین...
برای شما هم سال خوبی رو آرزو میکنم....موفق باشین
خدا به همراهتون

مریم اردیبهشت چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 http://spring1.blogsky.com/

خوبه که آخرش خوب تموم شد
امیدوارم این سال از اول تاآخرش برات خوب باشه
عیدت پیشاپیش مبارک الهه جان
سال جدیدت پراز روزهای رنگی رنگی وشاد

مرسی عزیز دلم
منم امیدوارم واسه همه سال محشر و رویایی ای باشه امسال...پر از شادی و خوشی و سلامتی....
روز و روزگارت شاد و سراسر آرامش عزیزم...

میلاد چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:30

سال نـــــــــــــــــــــــــــــــــو مبارک الهه نازنین

مررررررررررسی داداشی...سال نوی تو هم مبارک

احمد چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:50 http://serrema.persianblog.ir

سال نو مبارک
سال جدیدتون پر از شادی و سلامتی باشه

سال نوی شما هم مبارک احمد جان...
همچنین برای شما
خدا همراه لحظه هاتون

فرشته چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:07

سلام الهه ی مهربانی ...سلام ..

سلام به روی ماهت گلم...

صاب مرده پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 http://sabmordeh.wordpress.com/

سال نو شما هم مبارک!

ممنون
سال جدیدتون قشنگ و شاد

مریم یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:01

دوست عزیز وبلاگت خیلی قشنگه خوشحال می شم به من سر بزنی و از نظراتت استفاده کنم http://amorebipayan.blogfa.com/

اعظم دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:48

سرام عریکم
هرروزتان نوروز
نوروزتان پیروز
صدسار به این سارها
ارهه خانم شما کجا رفتید؟چرا نمی آیید؟
من همیشه از بچگیم ارزو داشتم پست های شما در ایام بهار را بخوانم.رطفا تشریف بیاورید دیگر

سلام به روی ماهت عزیزممم
نوروزت مبارک دختر شیطون
امروز یعنی چهارشنبه، تازه تونستم یه نفسی بکشم...تا الان مهمونداری و مهمونی و تولد و اینا درگیرم کرده بود...همین دور و برام عزیزم...
ای وااااااااااای من...شما از بچگی منو شرمنده میفرمودین پس

فرشته سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:13

سلام خانمی . روز و روزگارتون خوش و ایام به کام .

سلام عزیزممم
قربون تو فرشتهٰ آسمونی...روز و روزگار تو هم شاد و قشنگ گلم

هاله بانو چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 http://halehsaadeghi.blogsky.com

سال نو مبارک مولول نازم ...
امیدوارم تو سال جدید کلی اتفاق های خوب برات بیفته ...

سال نوی تو هم مباااارک عشق مولول
منم همین آرزو رو برات دارم نفسم...الهی که امسال سال شادی و آرامش باشه برات گل نازم

فرشته شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:41

فقط سلام .
همین...

سلام به روی ماهت نازنینم

آدم دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:18 http://33years2.blogfa.com/

باز هم بهار آمد و باز من بی حوای بهاری
بازهم بهار آمد و من در انتظار معجزه الهی

مجید سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 http://CHAROO.BLOGFA.COM

درود .
گرچه با تاخیر ... سال نویتان سرشار از شادی و شادکامی باد .
بدرود .

سال نوی شما هم مبارک باشه و پر از لحظه های شاد و قشنگ

جزیره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:21

دیگه اصن بعضیا هم که معلوم نیست چیکار دارن میکنن و اصن اینورا نمیانو اصن ....ای بابا

میام عزیزم...هستم...فقط یه کم کار دارم نمیرسم بنویسم....قربون تو رفیق مهربون خودم

فرشته پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:35

سلام الهه مهربانی..خداقوت .

اومدم چیزی بگم که جوابتون رو به جزیره جان دیدم .
بس سکوت می کنیم فعلا...ای بابا...

سلام عزیز دلم
ای جان دلم فرشتهٔ خوبم

حرفخونه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:42

سلام الی جان.
چطوری خااانوم؟
تعطیلات خوب بود؟
امیدوارم روزای عید رو به خوشی گذرونده باشی و الان بمب انرژی باشی.
میبوسمت گلم.

سلام عزیزممممم
دختر تو کجایی؟ اس ام اس هام نمیرسن بهت...الان چند روزه که کلی تو فکرت هستم و هی اس ام اس دادم اما پندینگ میموندن....
خوبم...تعطیلات هم خوب بود خدا رو شکر...بمب که نیستم...اما در حد یه نارنجک دست ساز کوچول موچول چرا
قربون تو برم...منم میبوسمت...دلم برات یه ذره شده بوداااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد