دلکده

اگر پیاده هم شده سفر کن ، در ماندن می پوسی

دلکده

اگر پیاده هم شده سفر کن ، در ماندن می پوسی

قدمت مبارک عزیزکم

امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است...امروز دو نفر از عزیزترینهایم صاحب فرشته ای کوچک شدند...لحظه شماری می کردم برای دیدن روی ماه این فرشتهٔ زمینی شده...و امروز انتظار به پایان رسید...

بابک و مهربان، پدر و مادر شدند...یکی از زیباترین نوزادان دنیا امروز متولد شد...در مورد حس و حالم بعداً مفصل می نویسم...الان تازه از بیمارستان برگشته ام و عجله دارم چون می خواهم باز هم بروم بیمارستان...اما از طرف بابک و مهربان برایتان هدیه دارم...ماشاءالله یادتان نرود...به تخته هم بکوبید بی زحمت...این شما و این هم عکسهای "مانی" عزیزتر از جانم...








نظرات 66 + ارسال نظر
هاله بانو دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:14 http://halehsaadeghi.blogsky.com

ای جوووووووووووونم

من دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:17 http://ghezavathayam.blogfa.com

خدای من لپاشو!!!

کرم دندون دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:19

اومدم بگم الهه جان:
ما را به خیر تو امید هست
بوس برسان
ممنون خوشحالیتو با ما شریک شدی

وظیفه بود...بوووس

من دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:20 http://ghezavathayam.blogfa.com

هزاران هزار ماشالله
کیلو کیلو اسفند
الهه جان این بار که رفتی ببوس این گل پسر رو که واقعا از شیرین ترین نوزادهاییه که دیدم

به روی چشممممم

من دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:20 http://ghezavathayam.blogfa.com

البته دستهاش رو ببوس
لپهاش رو بزار برا وقتی بزرگتر و خوردنی تر شد

بله بله...من از دور میبوسمش کلاً

مامانگار دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:24

الهههیییییییییی بگردم من !!
خوشگل آقا...
ای جااااااااااانمممم
مرسی الهه جان
ای عمه و خاله نازنین...
خیلی ماشاالله خوشگلهههه
حال مهربون خوبه که انشالله؟؟

خوب خوبه خدا رو هزار مرتبه شکر مامانم...

دختر انتظار دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:26

ماشالله
لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
زنده باشه الهیییییییییی

آمییییییین

خانم یک هفتم... دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:28 http://www.shesh-haftom.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااای...
الهه مرررررسی..
عااااااشقتم...

خیلی خوبی...

برم اسپند دود کنم براش...
جیگرشووووو...

وظیفه م بود عزیزم

خانم یک هفتم... دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:33 http://www.shesh-haftom.blogfa.com

شنیده بودم میگن طرف چشماش میخندید،
اما ندیده بودم،
الان بابک رو دیدم قشنگ فهمیدم این ینی چی...


الهه جون،رفتی بیمارستان از طرف ما خیلی تبریک بگو و سلام های گرم و جیغ جیغ های رو هم برسون به هر سه تاشون...


بازم تشکرات زیاد...

آرههه...تمام وجود بابک و مهربان خنده بود....
بابک کامنتهاتون رو میخونه با گوشی....من هم حتماً تبریکتون رو میرسونم بهشون....
بازم خواهش می کنم...کاری نکردم

مریم راد دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:34

ممنون بابت عکسها

عزیییییییییییییزم ماشاالله
خیلی ممنون
لطف کردی که ما رو هم تو این عکس ها شریک کردی :)

خواهش میکنم مریم جان

ف رزانه دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:34

هزار هزار هزار ماشاا...

چه خوشگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگله این پسری

مانی کوچولوی نازم هزار ماشاا...

قربونش برم من الهیییییییییییییییییییییییییی چه لپای نازی داره فداش بشم

چش نخوره الهی

الهه جان خیلی خیلی ممنون

مهربان رو جای من ببوس و دستای کوچولوی این عروسکم ببوس بجای من

قربونش برم. خدا نگهدارش باشه

به روی چشمممم

yasna دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:36 http://delkok.blogfa.com

مرسیی الهه جان....
چه گل پسریه این اسحاقی کوچک .... خدا حفظش کنه این تپلی خوشکل رو....
با بابک صحبت می کردم زدم به تخته ها نگی چشمم می کنم

عزیزممم
ماهه این فرشته...ماه

سپیده دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:42 http://setaresepideashk.persianblog.ir/

جوووون جوووون جوووونم چه نی نی نازی وااای خدای من چقدر سورپرایز شدم اصلا نمیدونستم تو راهی دارند از همین جا به هردوشون صمیمانه تبریک میگم امیدوارم زیر سایه پدر مادرو پدر بزرگ مادرش به ثمر برسه

مرسی الهه جون خوشحالم کردی

قربون تو و دل مهربونت

اردی دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:44

ای جاااااااانم
خدا حفظ کنه نی نی نازوووو
ماشاالله

آمیییین

فرشته دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:46

الهییییی.هزار ماشاالله ..خدا حفظش کنه .
ممنون الهه جان که ما را توی این شادی شریک کردی...دستتت درست ...
سلام ما را برسوننننن و خیلی تبریک بگو . خدا کنه همیشه به شادی و خنده و خبرهای خوب باشید . همه ی بچه ها..

مررسی عزیز دلم...سلامت باشی
برای دعای خیرت هم ممنون....شاد باشی همیشه مهربونم

فاطمه شمیم یار دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:46

سلاممم الهه خوبم
خدا رو شکر و خیلی زیاد تبریک به بابک و مهربان عزیز و بقیه دوستان..
خیلی زیاد خوشحالم و ذوق کردم...حس میکنم دوباره عمه شدم...
ای خدا نازش رو برم...خدا حفظش کنه ایشالااااااا
دارم خودم رو حفظ می کنم که نگم از طرف من ببوسش آخه بچه گناه داره این همه بوس از اون بوسای مدل جدید راه دوری ببوسش

سلاااااااااااااااام از ماست عزیزمممم
من شرمنده م که این سه تا کامنت رو جا انداخته بودم....بس که ذوقمرگم!
از راه دور هزار هزار تا بوسیدمش و قربون صدقه ش رفتم....عشقه عششششق

تلخند خانوم دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:14

درود

ای نی نی دوست داشتنی که عمرش هزار ساله باد چقدر شبیه مامان ناهید عزیز آقای اسحاقیست

دروووود
شبیه به هر کی که هست ناز و نازنینه ماشاءالله...گرچه خود مهربان و من و بقیه میگیم که شبیه بابکه...ولی بینیش شبیه مامان ناهیده واقعا!

میلاد دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:15

وای ی ی ی ی الهـــــــــــــــــــــــــــــــــه چقدر ناز و تپلیه

خیلی ملوس

ای جان

لپاش جون میده برای خوردن

ماشالله ماشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالله

آرهههههههه میلاد...جات خالی بود...قلدریه بچه مون واسه خودش

دل آرام دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:38 http://delaramam.blogsky.com

ای جانممممممممم
هزار ماشالله

بازیگوش دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:55 http:///http://bazigooshi7.persianblog.ir/

وااااااااااااااااااااااااای الهههه مرسییییییییییی مرسییییییییییییییی از صب هی میرم وبلاگ بابک با اینکه گفت نمیات اما همش منتظر بودم تا اینکه الان وبتو تو ریدر دیدمم شوک شدمممم
مرسییی عزیزممممم و هزاااااااااااااار ماشالا به این قند عسللللللل
سلام مخصوص ما رو به بابک و مهربان برسوووووووووووون

خواااااااهش میکنممممم
من سلام همگیتون رو بهشون رسوندم...بابک و مهربان هم به همه سلام رسوندن....
سلامت باشی عزیزممم

تیراژه دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:09 http://tirajehnote.blogfa.com/

ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم
خدایا
ماشا الله...
مامانی کو؟!!!! ای جانم مانی و بابایی
الهیییییییییییییییی...دستکش هاشووو
چقدر نازه
اصلا نمیتونم حدس بزنم شبیه کیه اما خودشه..خود ِ خودشه..به قول معروف جنس اصل!
مرسی عمه الهه. مرسی برای عکسها و برای اینکه لحظه به لحظه اس ام اسهایت این روز شیرین را برایم روایت کرد و مرسی از مهربانی ات دختر.

مامانیش علامت پیروزی رو نشون میده با انگشتاش...واقعاً 9 ماه سختی رو به جون خریده....
قربونت برم من...من قول داده بودم دیگههه...گفتم از اونجا گزارش زنده میدم بهتون

ژولیت دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:32 http://migrenism.blogsky.com

ایشالا خدا حفظش کنه
یه فرشته ی کوچولوی لپ گلیه
هزاااااار ماشاا...
کلی بووووووس استریل از شیراز به مقصد لپاش
ممنونیم بانو از مهربونیت

آمییین
خواهش میکنممم ژولی جان

جزیره دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:35

َََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََ

فرشته دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:42 http://houdsa.blogfa.com

عزیزم...خدا حفظش کنه...

بازم تبریک...

ممنونم الهه جانم بابت اینکه عکسا رو گذاشتی ما بیشتر تر ذوق کنیم...

آمین
وظیفه بود فرشتهٔ نازم...

رضوان دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:45

عزیززززززززم
ای جاااانم
ماشالله به روی ماهش
هزاااااار هزاااار تبریک.
خدا حفظش کنه و زیر سایه امام زمان، پدر و مادر مهربونش سالهای سال به خوشی سلامتی زندگی کنه. خدا صالحش کنه.
مبارکه
مبارکه
مبارکه

الهی آمین
مررررسی رضوان جان

م . ح . م . د دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:50

خدایا شُکرت که به باباش نبرد ! خیالم راحت شد

اتفاقاً کپی باباشه...

رعنا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:43 http://rahna.blogsky.com

ای جانم چه گل پسری
چه شازده پسری
ایشالا که تنش سالم باشه
الهی که زیر سایه پدر و مادرش روزای خوشی رو باهم داشته باشن

الهی آمییییییین

ستاریان دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:47 http://mostafasatarean.blogsky.com/

سلام
ماشاءالله هزار ماشاءالله
من خودم پدرم. اما اون نامه ها ناب ناب و استثنایی بود و چون اون نامه ها رو می خوندم الان نمیدونم حس آقا بابک که اینطور ساعت به ساعت انتظار دیدن این لحظه رو داشته چه جوریه؟!
خدا هر سه شون رو حفظ کنه

سلام
فقط میتونم بگم تا حالا بابک رو اینقدر شاد ندیده بودم...به قول خودش مهربان بزرگترین هدیهٔ زندگیش رو بهش داده...هدیهٔ خداست به جفتشون
الهی آمین...

الف. لام. ی دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:01 http://inspiration90.blogfa.com

جووووووووووووووووونم
ای جووووووووووونم به مهربان با اون علامت پیروزیش !! :))))))))))))

کاسپر دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:17 http://kasperworld.ir

الهی سلامت باشه ... ماشاا.........

الهی آمین

رها دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:20

ماشالله، ماشالله، هزار هزار ماشالله

جوووووووووونم
خدا حفظت کنه ایشالله
بازهم تبریک به بابک و مهربان نازنین...
تن هرسه شون سلامت باد
یه بوس از راه دور به دستای کوچولوی مامانیت مانی جیگر طلا

کیانا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:23

نیگاااااااااااااااا کنااااااااااااااااااااااااااا من بش گفتم ریش داری نرو تو صورت بچههههههه
حرف گوش نمیکنن اینا کهههههههههههههههه

ای جاااااااااااااااااااااان دلمممممممممممم
فداش بشم مننننننننننننننننننن

الیییییییییییییییی تو جای بابک بچه رو ببوس ، این ریش داره اذیت میشم نخوکممممم

دلم نی نی خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس خوووووووووووووووووووووو
لپااااااشووووووووووووووووووو بخوووووووووووووورم .چاقالووووو

ای جانم.....اینقدر عششششق تو وجود مامان و بابا هست نسبت به بچه که گزندی بهش نمیرسونن....خیالت راحت جوجو...
والا من فقط دستاش رو ناز کردم! اصلااااً تو کار بوس نوزاد نیستم!
دلم میخواست بیارمش خونه مون....دلم براش یه ذره شده از همین الان

کیانا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:25

میشم نه میشه

کیانا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:27

بینیش شبیه خود بابک خانه
لباشم مثل مهربانهههه

آخ دلم میخاد بگیرم محکممممم فشاررررررش بدممممممممممممم

آره دقیییقاً...مثل خود بابک بوره...بینیش هم به خاندان پدری رفته...لباش کپی مهربانه.....عزیزممممم

فاطمه شمیم یار دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:31

الهه جان
از ذوق کامنتای ما رو جا انداختی؟(آیکون یه آدم کم صبر و حوصله و 6ماهه)

ای داد بر من...هول هولکی جواب دادم و رفتم بیمارستان...ببخش عزیزمممم....الان جواب میدم

کیانا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:33

الیییییییییییییییییییییییییی مدیونی جای من بوسش نکنییییییییییییییییییییییییی

الان دیگه پیش نی نی نیستم...این دفعه دیدمش چشم...دستاش رو میبوسم

کیانا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:38

لپششششششششششششش الییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نهههههههههههه....لپش لطیفهههه.....

کیانا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:40

خو لطیف بوسش کن دیگههههه

زهرا.ش دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:07

چه گل پسری!!
خدایا همیشه زیر سایه پدر و مادرش باشه!!

الهی آمیییین

جزیره دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:33

از همین الان بگم این پسر مال خودمه.
این دیگه مال منه
کسی بش چپ نیگا کنه با من طرفه

ماشالله بچه مون از خوشگلی شبیه دختراست اصن بعدشم که الحمدلله به باباش نرفته

برو تو صف جزی....به عنوان عمهٔ بچه بهت میگم که ماشالا حرمسرایی داره از الان واسه خودش!
اتفاقاً به گواهی مامانش و عمه ش کاملاً به باباش رفته

پروین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:01

ای خدااااااااااااااااااا
چقدررررررررر این بچه قشنگه
چقدرررررررر این عزیز دل (هزار هزار ماشالا) کپله الهی فدای اون ریخت ماهش بشم من
فکر کنم همهء اون لباس خوشگلهایی که براش خریده اند براش کوچیک باشه :***********

آره ماشالاااا رشیده بچه مون....53 سانت قدش بود هزار ماشالا...وای خیلی جاتون خالی بود پروین بانوی مهربونم

پروین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:04

لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
من از دیدن این گل پسر سیر نمیشم
الهه جانم، به مهربان و بابک سلام برسون و حال مهربان عزیزم رو بپرس
الااااااااااااااهی دور این کپل بچه بگردم من :*****

به خدا منم نمیتونستم ازش چشم بردارم...دلم براش یه ذره شده همین الان هم.....
مهربان حالش خوب بود خدا رو شکر...یه مامان محکم و قویه ماشالااااا...یه مامان ملوس و زیبا بزرگیتون رو میرسونممم....چشمممم

پروین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:05

این آخرین اش است. قول میدم!!!
قربون اون دست خوشگل مامان عزیز هم بشویم در ضمن

ای جان دلم...شما صد تا کامنت هم بذارین من با عشق میخونمشون
خدا نکنه....الهی که خدا بهتون سلامتی بده نازنین بانو

آذرنوش دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:29 http://azar-noosh.blogsky.com

من تازه از دانشگاه اومدم اصلا پست آقای اسحاقی و نخونده بودم تازه هم پست و دیدم هم این عکسا رو هم همه چیزوووو
فقط میتونم بگم یه جیغ بلند و اشک شوق

ای جون دلممممم....بیا بغلم مهربون پر احساس من

زهـــرا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:25

الهــــــــــــــــــی بگـــــــــردم
خدا حفظش کنه ان شاء الله (آیکن دعای از ته دل)
..
دوستان آنلاین و با معرفت به شما میگنا الهه جان

آمیییین
وظیفه بود عزیزم

فرشته پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:56

سلام خاله الهه مهربون....

سلام به روی ماهت فرشته جونممم

هاله بانو جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:27 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

من دلم نی نی رو می خواد ......
همش تقصیره توئه مولول ... اگه ساک رو داده بودی الان داشتیم با نی نی بازی می کردیم ...

آخ منم اینقددددر دلم براش تنگ شده هالهههه...آره واقعاً کوتاهی کردم

فرشته جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:45

سلام .
انشاالله که تعطیلات خوش گذشته باشه خاله الهه مهربان ...خب ما هی میاییم پست جدید بخانیم ..هییی خبری نیست ...

سلام عزیزم
ای جااااانم....درگیر بودم این چند روز شرمنده...و ممنون از لطف و مهربونی همیشگیت نازنینم...
قربون دل مهربونت هم برم من

سمیرا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:37 http://nahavand.persianblog.ir

ای جانم..من نمیدونستم اینجا عکس بارونه وگرنه زودترمیومدم....ماشالله خداحفظش کنه..اینجور که معلومه تو کلا در صحنه بودی الهه جون...سلام برسون بهشون مخصوصا مهربان عزیز و خیلیم تبریک بگو

آره خاله سمییییرا...پیش نی نی بودم روز اولش...و الان به شدت دلتنگشم...بزرگیت رو میرسونم عزیزممم...سلامت باشی

بازیگوش شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:24 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

عمه الهه چطوووره؟

خوبممم خدا رو شکر...فقط دلم لک زده واسه دیدن مانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد