دلکده

اگر پیاده هم شده سفر کن ، در ماندن می پوسی

دلکده

اگر پیاده هم شده سفر کن ، در ماندن می پوسی

جنگ تک نفره....

این روزها به ترفندهای مختلف سعی میکنم حالم را خوب نگه دارم و در فاز مثبت باقی بمانم...نبرد سختیست اما تا حدودی موفق بوده ام...تا پایم به سمت فاز منفی سُر میخورد دست خودم را میگیرم و در چشمهای خودم نگاه میکنم و میگویم "اونوری نه!از این ور!"...بعد خودم به من لبخند میزند و سری تکان میدهد که "باشه".....

برایم سخت است قبول این حال و روزم....الهه این شکلی نبود....به خدا که نبود...اما هیچ کس نمیتواند به من کمک کند به جز خودم...درست است که دست یک نفر دیگر مرا هول داد و درون این درّه انداخت،اما خودم باید خودم را بالا بکشم و برسم به آنجا که بودم....پایین افتادن با خودم نبود اما بالا رفتن با خودم است....نمیدانم کجای راهم...اما این هِن هِن کردنها و نفس بریدنها و زخمی شدن دست و پایم نشان از آن دارد که دارم مسیری رو به بالا را طی میکنم...دارم صعود میکنم.....

دیگر غمگین نمینویسم...دلم تنگ است که باشد...چشمم پر از اشک میشود؟خب بشود...خاطراتم هی سر راهم سبز میشوند؟به درک!....الهه یا صعود میکند و بر این اوضاع و احوال مزخرفش مسلط میشود یا دیگر نمینویسد...این فقط اتمام حجت الهه است با خودش و هیچ ارزش دیگری ندارد.....


پی ترفند نوشت: یکی از ترفندهایم گوش دادن به این آهنگ است...گرچه زیادی به من و احوالم بیربط است و نه خطابهٔ کسی به من است و نه خطابهٔ من به کسی،اما خب حالم را خوب نگه میدارد.....

نظرات 22 + ارسال نظر
مامانگار دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:43

..حتما صعود میکنی...حتما فتح میکنی..
...باافتخار..مطمئنم...
..

امیدوارم مامانگار جانم...دعا کنین برام

هاله بانو دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:15 http://halehsadeghi.blogsky.com/

الهه با خودش اتمام حجت می کنه ...
پس شیپور جنگ نواخته می شه ... متاسفانه جنگی عادلانه نیست ... اما پیروز میدون الهه است
مولول مراقب خودت باش

واقعاً ناعادلانه ست هاله.....
چشم...تو هم مراقب خودت باش عزیز دلم

هاله دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:21 http://www.assman.blogsky.com

من می دونم الهه مثل همیشه بنده میشهههه :*

میدونم منظورت "برنده" بوده نه "بنده"....ولی "بنده" شدن هم قشنگه.....
قربون تو برم هالهٔ مهربونم

علیرضا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:51 http://yek2se.blogsky.com/

مطمئنم که الهه قویه و تن به شکست جلوی دشمن غم نمیده !
به هر تاکتیک و استراتژی که میاد جلو بیاد !
الهه محکم وایساده !
همه ماها قوی هستیم و میتونیم شکستش بدیم !
اگر که بخوایم !
و حالا تو میخوای
با تمام وجودت
پس پشتشو به خاک میمالی !
خیلی خیلی خیلی خوبه !
خوشحالم

مرسی علیرضا...مرسی که همیشه روحیه میدی....ممنون رفیق

مهدی پژوم دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:47 http://mahdipejom.blogsky.com

سلام دوست...
حال خوش کیمیایی ست این روزها. به هر وسیله ای که پیدای اش کردید رهای اش نکن اید که برود دیگر بر نمی گردد...
روزگارتان خوش...

سلام...منور کردین استاد.......
رها شده آقا مهدی....من رهاش نکردم....مثل ماهی از دستم لیز خورد و رفت....حالا دارم تو این دریای سیاه دنبالش میگردم...امیدوارم پیداش کنم......
روزگار شما هم خوش

آناهیتا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:26 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

سلام الهه جان
خب عزیزم تو داری دقیقا کار روز و شب های منو انجام میدی.یعنی محل به درد و غم نگذاشتن.شاید نفس کم بیاریم اما جا نمی زنیم.ببین الهه همه تو زندگیشون دارن از یک کوه صعود می کنن شاید کمی لیز بخورن اما باید به مسیری که اومدن دل خوش باشن.
تو قوی هستی الهه.دلم روشنه می تونی.

سلام عزیزم....
امیدوارم موفق بشیم آنا....هر دومون...هممون.....

پریسا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:13 http://kafeyetanhaee.blogfa.com


سلام. من وبلاگ شما رو خیلی دوست دارم. مخصوصاً شعرهایتان. اینجا یه حس خوبی بهم میده که جاهای دیگه نه...
میشه همدیگه رو لینک کنیم؟ اول من شما رو؟

سلام عزیزم....لطف داری خانومی....خوشحالم که حس خوبی پیدا میکنی از اومدن به اینجا.....
لینک کن عزیزم....اجازه نمیخواد که

فرشته دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:21 http://feritalkative.blogfa.com/

اینو که خوندم یاد جمله ی یه فیلم افتادم
( تباهی یه هدیه است . تباهی جاده ی به سوی دگرگونیست ... )
اگه افتادی پایین و حالا میخوای پس مطمئن باش که میتونی صعود کنی برات دعا میکنم تو میتونی

جملهٔ جالبی بود....
مرسی عزیز دلم...نیاز دارم به دعای اون دل پاکت

دلارام دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:02 http://delaramam.blogsky.com

خب اینکه برنده این میدان جنگ (میدونم تعبیر قشنگی نیست ) الهه دوستداشتنی من هست شکی نیست .
جنگ جنگ تا پیروزی ... و تو پیروزی

قربون تو برم...میجنگم....تعبیر قشنگی نیست...ولی واقعیته.......
دوستت دارم دلی من

محسن باقرلو دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:12

صعود کللن خوب است حاج خانوم ...
الهی الهه را مصعود بدار !

صعود خوب است حاج آقا....فقط بسی جر دهنده است!!!البت کفشهای آدم را!
مرسی آقا محسن....دلتون آروم شهریار

عاطفه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:29

امیدوارم موفق بشی..
الهی که موفق بشی..
تو میتونی..
تو میتونی..
انرژی مثبت حواله میکنم..

عزیز خودمی عاطفه جونم....مرسی خانومی...نمیدونی چقدر نیاز دارم به انرژی پاک و مثبتت..ممنونتم

کیانا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:29 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

صعود کردن دست خودته و میدونم که توانشو داره عزیزکم

اما زا اون اتمام حجت اصن خوشم نیومممممممممممممد
دیگه نبینم اینجوری بگیااااااااااااااااااا

فدای تو گل من...
چراااا؟اتمام حجت خوبی بود و لازم بود..یا خوب میشم یا دیگه نمینویسم...کاملا جدی بودم با خودم

آوا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:51

چه جالب..منم امروز داشتم
دنبال یه راهی میگشتم
که منو باوج برسونه
از رفتن ِ بیهوده و
سر خوردنهایم
بسی خسته
شده ام.....
به قله فکر
کن........
مطمئنم
روزی به
آآآآآآآآآن
خواهی
رسید.
یاحق...

ایشالا که تو هم به قله میرسی آوا جونم....

احمد سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:26 http://serrema.persianblog.ir/

تنها ماییم که به خودمان دسترسی داریم ...
--------------------------------------------------------
سلام . حس حال عجیبیه ولی پایانی خوش طبع .
راستی نوشتهات غمگین نیست که اگه هم باشه غمگینیش مرحمه بر درد بی دردی ما.بیشتر پر مغزن

سلام....
ممنونم از لطفتون....ولی باعث ناراحتی دوستان میشه انگار......

مهتاب چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:10

ما این شکلی نبودیم ...
به خدا این شکلی نبودیم ...

آره مهتاب...نبودیم....این شکلی شدیم...این شکلی شدیم........

فرشته چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 http://surusha.blogfa.com

چه خوب...به منم بده یکم از اون انرژیتو...

حس میکنم دیگه بریدم...

نبر فرشته...دووم بیار...ماها عادت کردیم به جنگیدن...مگه نه؟....واسه ت دعا میکنم...که قوی باشی...که ادامه بدی...که روزگارت آروم و قشنگ بشه.........

Laahig چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:38 http://laahig.blogfa.com

الهه ی من, همینکه "خودآگاهانه" فاز مثبت رو انتخاب کردی, یعنی "صعود".
همینکه دست خود "خودت" رو میگیری و مثل یه مامان مهربون, راهنماییش میکنی, یعنی که تو "اوجی" عزیزم.

برات همه ی خوشیها و انرژی های مثبت رو آرزو دارم . میدونم که مینویسی بازم, چون میدونم , پیروز این میدان, تویی با کوله باری از انرژی مثبت و زندگی

فدای تو بشم لاهیگ جونم....کلی امید و انرژی و حس خوب بود تو این کامنتت....سر کار بودم که با گوشی خوندم کامنت رو....روزمو ساختی...مرسی

حمید چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:36 http://abrechandzelee.blogsky.com/

بهش سخت نگیر...
اگه میخوای بیدارش کنی آرام بیدارش کن...به ناز...آهسته...
دستشو نکش...ازش بخواه که بیاد...به لبخند...این تنها راه آبی شدنه...

تنها راه آبی شدن یا آبی سوختن؟
مهربونم باهاش...به جز خودم و خدا کی دیگه میتونه باهاش مهربون باشه حمید؟هیچ کس......

پریسا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:03 http://kafeyetanhaee.blogfa.com


لینکت کردم الهه جان... اینجا هم شد صفحه ای که بیام مرتب پست هایش رو بخونم و نظرم رو بگم... راجع به این اتمام حجت هم باید بگم خیلی کار خوبی می کنی که دیگه غمگین نمی نویسی... اینجوری شاید امید و نشاط رو بتونی منتشر کنی در این محیط بی سر و ته مجازی...

لطف کردی عزیزم.....
آره...باید مثل همیشه دلتنگیام مال خودم باشه....دیگه رو شونهٔ دیگران نمیذارمش.....

فلوت زن پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:36 http://flutezan.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام الهه ی من.

خوب باشی گلم ، پیروز باشی توو راهی که انتخاب کردی !

همیشه مواظب خودت باش !

سلام عزیز دلم....
امروزخیلی تو فکرت بودم حنانه...حالا بعدا میگم چرا.....
مرسی عزیز دل....تو هم مراقب خودت باش

Laahig پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:36 http://laahig.blogfa.com

خوشحالم که لااقل تونستم انرژی بفرستم. همیشه تو اوج باشی

قربون تو برم عزیز دلم

وانیا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:48

تو دلت دریاست
تو بزرگی روح بزرگی داری الی من اینو تو همین مدت فهمیدم
مطمئنم

روح بزرگ داره با دل تنگ میجنگه.....امیدوارم این جنگ به نابودی هر دو طرف منجر نشه......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد